Adobe Connect — платформа для проведення аудіо- та відеоконференцій від Adobe.
Adobe Connect for Learning дозволяє розміщувати, налаштовувати та відвідувати віртуальні класи, а також інтегруватися з іншими системами керування навчанням. Adobe Connect для вебінарів дозволяє відвідувати або проводити вебінари або дистанційне навчання. Adobe Connect for Meetings дозволяє проводити онлайн-зустрічі, аудіо- та відеоконференції, презентувати свій робочий стіл і ділитися ним. За допомогою кожної з цих функцій ви можете спілкуватися з іншими людьми з вашої організації або школи за допомогою онлайн-чату, обміну аудіо та відео, кімнат для груп або обміну файлами та вмістом.
Як люди використовують Adobe Connect?
Дізнайтеся про ризики та переваги, пов’язані з послугами вебінарів відеоконференцій, як-от Adobe Connect. Adobe Connect використовується для обміну вмістом, обміну повідомленнями/онлайн-чату, обміну фотографіями/відео та голосового чату.
Як ви можете керувати або блокувати учасників?
Як захистити свою конфіденційність?
Ключові посилання безпеки